Ürünümü iade etmek istiyorum, hangi ürünleri iade edebilirim?

Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde sades.com.tr ’a başvuruda bulunarak aşağıdaki koşullar dahilinde iade edebilirsiniz. Bu kapsamda geri göndereceğiniz ürünler için “kargo bedeli” size aittir.

İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekmektedir.

İade kapsamındaki koşullar aşağıdaki gibidir;

• İadeler mutlak surette orijinal kutu/ambalajı ve faturası ile birlikte yapılmalıdır. Orijinal ambalajı hasar görmüş ürünlerin iadesi mümkün değildir.
• Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
• Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
• Ürün üzerinde ya da ekranında yer alan koruma bandı çıkarılmamış olmalıdır. Ekranda ve cihazın diğer yerlerinde çizik, hasar, darbe, sıvı teması vs. olmamalıdır.

Ürünümü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Lütfen iade işlemi için, ürünü Sades’ e göndermeden önce bizim ile iletişime geçin.
İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekmektedir.
Faturası kurumlar adına düzenlenen siparişlerin iade işlemleri, iade faturası düzenlenmediği takdirde tamamlanamaz.

İADE ÜRÜN: Adresinize teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde iade etmek istediğiniz ürünleri göndermek için bizimle iletişime geçin.

ARIZALI/KUSURLU ÜRÜN: Adresinize teslim tarihinden itibaren 30 gün içinde arızalı ya da kusurlu ürünleri geri göndermek için bizimle iletişime geçin.

ONARIM: Garanti süresi devam eden arızalı ürünleri teknik servise göndermek için bizimle iletişime geçin.

EKSİK ÜRÜN/APARAT: Ürünlerin size ulaşması ile birlikte kutu içinden eksik çıkan ürün ve aparatlar için bizimle iletişime geçin.

ÜRÜN DEĞİŞİMİ: Satın aldığınız ürünlerin “renk/model” nedeniyle veya sitedeki başka bir ürün ile değişimi maalesef yapılamamaktadır. Ancak ürününüzde arıza/kusur olduğunu düşünüyorsanız “ARIZALI/KUSURLU ÜRÜN” başvurusunda bulunabilirsiniz.

Kullanmakta olduğum ürünüm arızalandı, onarımı için ne yapmalıyım?

Satın aldığınız ve “Garanti Belgesi”ne sahip ürünler, teslim aldığınız tarihten itibaren ürünün Garanti Belgesi’nde belirtilen “garanti süresi” kapsamında, üretici ya da ithalatçı firma garantisindedir. Bu süre dahilinde aşağıda belirtilen link’e tıklayarak, ürününüze ait size en yakın Yetkili Servis’i öğrenebilir ve ürünün faturası ve garanti belgesi ile tamir ettirebilirsiniz.
Kullanıcı hatasından kaynaklanan arıza/kusurlarda ve kurulumu Yetkili Servis tarafından yapılmayan ürünlerde, garanti süresi kapsamında ücretsiz onarım hizmeti verilmez.